Stampin’ Up Demonstrator Oost – Nederland

Paper Pumpkin Bloghop – Mei 2026

Wat leuk en gezellig dat je meehopt met de nieuwe Paper Pumpkin-bloghop! Elke maand organiseren we deze hop samen met mijn collega-demonstrators, vol inspiratie en creatieve ideeën.

Sinds april 2026 is de welbekende Paper Pumpkin niet langer alleen verkrijgbaar in Amerika en Canada, maar eindelijk wereldwijd beschikbaar. Dat betekent dat ook wij nu elke maand kunnen uitkijken naar een creatieve verrassing op de deurmat. En dat is precies wat het is! Paper Pumpkin is een abonnement waarbij je maandelijks een compleet pakket thuisgestuurd krijgt. In zo’n kit vind je alles wat je nodig hebt om direct aan de slag te gaan: papier, embellishments, lijm, inkt, stempels, die-cuts en meer. Inclusief voorbeelden om je op weg te helpen.

Maarrrr… nu komen wij aan zet! Want met deze kits kun je zoveel meer maken dan alleen de voorbeelden die worden meegeleverd. En daar gaan wij je bij helpen. Elke maand laten we je leuke en verrassende alternatieven zien, zodat je nóg meer uit je kit kunt halen.

Dus waar wacht je nog op? Hop gezellig mee en laat je inspireren! ✨

Voor de maand mei hebben we de kit Sparkling Celebrations mogen ontvangen. Een super sprankelende set, vol kleur met de nacht als thema. De set komt met stempels, lijm, embellishments, papier, die-cuts en bijpassende enveloppen. De afbeeldingen hierboven laten de voorbeelden zien die bij de kit zijn meegeleverd.

Maar uiteraard pak ik dit natuurlijk anders aan:

Hierbij mijn twee uitgewerkte kaarten. Ze lijken in de basis heel erg op elkaar qua template, maar toch zijn ze totaal verschillend. Waarbij ik de witte kaart bewust rustiger wilde houden, zodat het papier ‘door de ramen’ er echt tussen uitspringt. En donkere kaart ik vooral de aandacht wilde leggen op het vuurwerk.

Het raamframe komt origineel ook vast aan dsp papier, en voor deze kaarten heb ik deze met behulp van mijn paper snips uitgeknipt. De meegeleverde tekststempel heb ik met versamark gestempeld, met witte embossing powder. Zodat dit een goed contrast heeft met het zwarte papier.

Vind je deze set ook leuk? Dan ben je helaas net te laat voor deze editie. Wel kun je t/m 10 juni weer abonneren op de set van juni. Het abonnement kost €34,- per maand incl. verzendkosten en is eenvoudig via mij te bestellen. Bovendien is het maandelijks opzegbaar. Via ‘gebruikte items’ kom je direct in mijn webwinkel terecht.

Vergeet vooral niet verder te hoppen langs de andere dames via de lijst hieronder. Je kunt gewoon op ‘next blog’ klikken of een naam selecteren.

Een hele fijne avond en bedankt voor je bezoekje!

Lieve groet,

Gebruikte items:

4 reacties

  1. Leuk idee om de ramen uit te knippen. Ik vond het zonde dat ze zoveel van de kaart bedekte.
    En leuke kaarten zijn het geworden.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Hi, ik ben Chantal. Ik woon samen met mijn man Job en onze hond Barrie. Grafisch Vormgever / Digital Designer van beroep en ‘crafter’ in mijn overige tijd ;) Van 2013-2018 ben ik actief Stampin’ Up! demonstrator geweest en sinds eind 2025 heb ik de boel weer opgepakt. Want het kriebelt mij teveel om niet creatief bezig te zijn. 

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, wees vrij om ze te stellen.

Archieven
Categorieën

Krijg een melding bij een nieuwe post 🔔

Voer je e-mail in om een notificatie te krijgen wanneer er een nieuwe post online staat.