Gisteren heb ik een hele leuke teamdag gehad van Dreamgirls & Friends in Hoevelaken. Georganiseerd door Maaike samen met Elly, Jolan, Geke en Esmeralda.
Voor mij ook kleine trip down memory lane, want ik zag een heleboel oud bekenden van mijn Stampin’ Up! tijd voordat ik er 7 jaar tussenuit was gepiept. We hebben echt gezellig bijgekletst, gelachen en het was alsof de tijd niet had stil gestaan. Ik behoorde met deze dames bij het allereerste clubje demonstrators toen Stampin’ Up! eind 2012 op de Nederlandse markt kwam, dus indirect bouw je dan ook echt een band op samen. Ik vond het reuze leuk om ze weer te zien en ook gezellig samen aan de knutsel te gaan.
Voor deze teamdag waarbij ik mij als ‘Friend’ begeef, moesten er natuurlijk wel swaps gemaakt worden. Althans, dat wilde ik graag want dat was voor mij ook al heel lang geleden.

Voor mijn swaps heb ik het te gave setje ‘A Round of Hellos’, waar ik al een tijdje naar zat te kijken, eindelijk uit de kast gepakt om er iets mee te maken. Deze set heb ik gecombineerd met twee cirkelponsen: de 2″ en de 2 3/8″. Daarmee heb ik het ronde ‘hello’-stempeltje uitgeponst, evenals de cirkel met de bloem.
Daarnaast had ik nog ronde, retired stansen in mijn kast liggen met een mooi gedetailleerd ‘stitched’ randje. Qua formaat pasten die er precies onder.

De bloemen heb ik in twee kleuren gestempeld: een blauwe variant met Pool Party en Misty Moonlight, en een rode variant met Cajun Craze en Cherry Cobbler. Al met al ontstond er vrij snel een klein rond projectje dat ik heb bevestigd op een tapasprikker. Zo laat ik zien dat je ook leuke decoraties kunt maken voor taartjes, surprises of traktaties op school of op het werk.

De achterkant heb ik dichtgeplakt zodat de zwarte tapas prikker goed bleef zitten tussen het cardstock. Ik heb het geheel nog met een klein zilverdraadje en wat rhinestones afgewerkt.

Inmiddels heb ik al mijn swapjes geruild en heb ik daar hele leuke swaps voor terug gekregen. Kortom, het was een geslaagde dag!
Heb jij ook een stempel of set liggen waar je maar naar blijft kijken maar nog niet aan toegekomen bent?
Bedankt voor het lezen!
Lieve groet,
