Stampin’ Up Demonstrator Oost – Nederland

Instahop met Fabulous Sayings

Vandaag kun je op mijn Instagram account gezellig hoppen met de dames van ‘Dreamgirls & Friends’. Daar upload ik mijn creaties en hier op mijn blog licht ik je graag meer toe.

Onlangs had ik een hele leuke teamdag bij mijn upline, Carolien Boone in Zeeland. Het was even een flink ritje vanuit het oosten des lands, maar het was elke seconde waard! Ze had het mega goed georganiseerd, een leuke locatie, workshops, high tea en ’s avonds zijn we nog heerlijk wezen eten in Goes. Kortom een lange inspiratievoile dag en ik lag pas laat in bed haha.

Carolien had haar wax spulletjes meegenomen en ook al kende ik dit al wel, nu konden we het heerlijk uitproberen en ermee spelen. De dag er na heb ik heel internet afgestruind en zelf ook leuke wax stempels, gereedschap en beads te halen, want het is echt te leuk!! Zoals je ziet heb ik dit ook gebruikt om mijn kaarten voor vandaag.

Ik heb willekeurig twee mooie kleuren wax beads gepakt en deze gesmolten, dit vormde later de basis voor mijn kaart. Ik zag dat de kleuren Cherry Cobbler en Cajun Craze i.c.m. goud echt prachtig stonden bij de waxzegels en vanuit daar ben ik aan de slag gegaan met de kaart. Wat uiteindelijk zelfs 2 kaarten werden, omdat ik wilde spelen met het wit en Crumb Cake. Ik kon namelijk niet kiezen welke achtergrond ik beter vond, dus dan maak je ze maar allebei, toch? 😀

De stanzen die ik heb gebruikt zijn de Petals of Beauty dies & de Traditional Label dies. Met een spetters van Wink of Stella Gold en gouden details. En teksten van Fabulous Sayings.

Ik denk dat je hier in de toekomst nog veel meer leuke projecten tegen zal gaan komen i.c.m. wax zegels, want het is echt te leuk om te doen!

Hopelijk zie ik je de volgende keer weer hier bij een volgend berichtje.

Lieve groet,

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Hi, ik ben Chantal. Ik woon samen met mijn man Job en onze hond Barrie. Grafisch Vormgever / Digital Designer van beroep en ‘crafter’ in mijn overige tijd ;) Van 2013-2018 ben ik actief Stampin’ Up! demonstrator geweest en sinds eind 2025 heb ik de boel weer opgepakt. Want het kriebelt mij teveel om niet creatief bezig te zijn. 

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, wees vrij om ze te stellen.

Archieven
Categorieën

Krijg een melding bij een nieuwe post 🔔

Voer je e-mail in om een notificatie te krijgen wanneer er een nieuwe post online staat.